Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 17 744 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blasse | 2026-06-02 13:09 | |
![]() | Här är det molnigt åt alla håll och kanter lite regn har det varit och man blir trött och lättirriterad nu | |
| Minibitt | 2026-06-05 04:11 | |
![]() | I natt har åskan gått och det har varit skyfall. | |
| Minibitt | 2026-06-05 18:01 | |
![]() | När äntligen sommaren gör sin entré är jag inte riktigt med. Allt som jag längtat efter har infriats. Underbara promenader med vovven. Det är varmt och skönt och jag slipper blytunga klädet och skor. På nätterna är det så varmt att jag har balkongdörren på vid gavel. Inte ett ljud hörs och inga mygg trots att jag bor mot en björkdunge. Men jag sover inte alls gott. Ser på TV mitt i natten. Är jättetrött på dagen och gör minimalt både ute och inne. Jag som brukar vara sysselsatt hela dagarna. Inte roligt eller likt mig alls och jag är inte deprimerad. Bara super lat, tror jag. Min älskade soliga balkong står tom hela dagen | |
| Blasse | 2026-06-07 13:35 | |
![]() | Det där med att inte sova gott känner jag igen det är samma sak här men det brukar vara så på försommaren bättrar sig efter tag | |
| Minibitt | 2026-06-07 15:25 | |
![]() | Blasse Hoppas att det är tillfälligt. Jag gillar ju att hålla mig sysselsatt på dagarna. Inte så kul när det blir ett ” måste”. | |
| Blasse | 2026-06-07 21:54 | |
![]() | Det är tillfälligt | |
| Minibitt | 2026-06-08 12:04 | |
![]() | Ibland har en spelare fler poäng än jag. Då slutar denna att lägga bokstäver och vinner. Enligt min åsikt borde det bli poängavdrag i stället för pluspoäng. Lite konstigt att man vinner när man lagt sig och motståndaren är helt chanslös. Tycker jag utan att komma är med anklagelser. Försöker att spela schysst. Borde gälla hela tiden. Ingen utpekad ingen nämnd. | |
| Minibitt | 2026-06-08 15:56 | |
![]() | Idag visar sig solen från sin varmaste sida.Brukar sola lite på balkongen men inte idag. Det är så varmt.,Det tycker hubden också. | |
| Blasse | 2026-06-09 05:41 | |
![]() | Godmorgon här börjar dagen med regn men jag hann rasta den lille Ajax | |
| Minibitt | 2026-06-10 11:15 | |
![]() | Inget regn här men blåst! Ganska fint väder men inte så varmt. Får mycket gjort inne. | |
| en dum en | 2026-06-10 17:16 | |
![]() | Legat på soffan sen jag kom hem vid 14.00, helt slutkörd, har varit några tuffa veckor på jobbet med personalbrist och än är det inte över. Regnet som öst ner hela dagen gör ju inte saken bättre, man blir låg. | |
| Blasse | 2026-06-11 17:45 | |
![]() | Hålla på i trädgården hela dagen nu blir det bassängen om en stund ska bara tvätta min skraltiga kropp | |
| Minibitt | 2026-06-11 19:37 | |
![]() | Jag har lovat mig själv att totalt stänga ner alla program som handlar om fotboll de närmaste veckorna. Tur att jag har så många underhållningskanaler inklusive Netflix och kommer knappast att heja på att Sverige tar guld. Vad skulle annars vara intressant med det hela? | |
| en dum en | 2026-06-11 20:32 | |
![]() | Idag hade jag mer energi när jag kom hem, sovit bättre under natten. Hörde inte ens att gubben var uppe vid 02.00 och jagade bort en räv som stod och skrek mot vår katt som var ute. Katten fick komma in, men han hade varit kolugn. Vet inte ens hur gammal han är men nånstans mellan 15-18 år, om inte mer. | |
| Blasse | 2026-06-11 23:13 | |
![]() | Håller med dig Minibitt alla dessa sportprogram håller på att göra mig galen det är ju en massa sport hela tiden jag menar hur i hela världen kan folk sitta och titta på exempelvis en golfturnering träigare kan jag inte tänka mig | |
| Minibitt | 2026-06-12 15:44 | |
![]() | Blasse Det känns bara som att tiden ska fördrivas, totalt meningslöst, ingenting får man ut för egen del., finns oftast arbete i hemmet som behöver göras. Nöjet med sport kan ju bara gynna de som håller på med det. Svårt att hålla på svenska fotbollsspelare som hela tiden spelar förlorarpajaser i eliten. | |
| Blasse | 2026-06-13 06:01 | |
![]() | Godmorgon på er och du har så rätt Minibitt | |
| en dum en | 2026-06-13 07:04 | |
![]() | God morgon, solen skiner gräset växer och gräsklipparen har strejkat. | |
| Bitte - Administratör | 2026-06-13 11:22 | |
![]() | Jag gillar sport och ogillar andra program och lovar att jag hinner med hemmet ändå..jag även trädgården och att besöka min gamla pappa Bitte | |
| Blasse | 2026-06-13 21:10 | |
![]() | Gött att det finns olika åsikter och jag tycker du är duktig som hinner med allt Bitte | |